Balansowanie początkowej diety

Nie każdy może wiedzieć, co trzeba dokładnie jeść. oczywiście są takie pojęcia jak białko albo węglowodany, ale niestety nie wszyscy wiedzą, że te drugie dzielą się na proste i złożone. proste są dostępne w słodyczach, albo cukrze. One przyswajają się szybciej – ale też starcza na krócej, więc nie można odżywiać się tylko batonikami, bo potem oprócz zamierzonego celu jakim jest uzyskanie węglowodanów – trzeba także wchłonąć tłuszcz i puste kalorie. A one nie są zdrowe. A dużo osób o tym zapomina i kojarzy słodycze z energią. A ta jest także dostępna w produktach zbożowych takich jak ciemny ryż, ciemne pieczywo i ogólnie ciemne rzeczy takie jak kasze. Ziemniaki też maja swój wymierny poziom wartości węglowodanowych, ale zawierają więcej tłuszczu od ryżu. Tłuszcz – jak każdy wie z biologi, również jest zastępowanym źródłem energii, ale pod warunkiem że spali się węglowodany. Więc jeśli ktoś nie jest aktywny sportowo, to poleca się, by nie spożywał nadmiernej ilości tłuszczów. Na początek takie rozeznanie powinno starczyć.

Witam! Miło mi gościć Cie na moim serwisie poświęconym medycynie mojej pracy i największej pasji. Informacje jakie tutaj znajdziesz, to ciekawostki z medycznego światka. Zapraszam do lektury i komentowania! Jeśli potrzebujesz porady to skorzystaj z formularza kontaktowego!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)