Czas na warzywa i owoce!

Wiosna w końcu nadeszła, a jak wiosna to i świeże warzywa i owoce. Sałata, rzodkiewka, szczypiorek, truskawki i czereśnie. Aż ślinka cieknie. I dobrze, bo są one źródłem wielu witamin. A jak wiadomo, witaminy są bardzo ważne dla prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Warto więc, słodycze czy niezdrowe przekąski zastąpić właśnie owocami czy warzywami. I tak, zamiast słodkiego i kalorycznego batona powinniśmy zjadać jabłko, czereśnie czy gruszki. Do kanapki z serkiem czy szybką świetnym dodatkiem jest pomidor albo ogórek. A do wieczornego seansu filmowego, prażoną kukurydzę czy chipsy, śmiało zastąpmy truskawkami, bobem albo winogronami. Nie tylko będziemy zdrowsi, ale takie podjadanie warzyw i owoców korzystnie wpłynie na naszą cerę, sylwetkę oraz samopoczucie. Taka dietę powinniśmy stosować nie tylko w okresie wiosennym, ale przez cały rok. Zwłaszcza, że owoce można śmiało wykorzystać jako główne składniki pysznych koktajli i deserów, a warzywa świetnie smakują w formie sałatek, surówek, zapiekanek czy zup kremów!

Witam! Miło mi gościć Cie na moim serwisie poświęconym medycynie mojej pracy i największej pasji. Informacje jakie tutaj znajdziesz, to ciekawostki z medycznego światka. Zapraszam do lektury i komentowania! Jeśli potrzebujesz porady to skorzystaj z formularza kontaktowego!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)