Jak spać głęboko i krótko?

Żeby spać głęboko i krótko nie trzeba jakiejś głębszej filozofii. Każdy pracownik fizyczny, przecież na chłopski rozum musi spać głębiej, żeby lepiej wypocząć niż jakikolwiek pracownik umysłowy. Po prostu musimy zmusić do tego organizm. Czasami tez tak się uda, że bez żadnego zmęczenia uśniemy i będziemy wypoczęci na tyle, że obudzimy się gotowi by działać. Tutaj chodzi głównie o przemiany hormonalne, które w nas zachodzą. Trzeba to jak najbardziej ułatwić naszemu mózgowi. Wcześniej przed snem należy wprowadzić samego siebie w tak jakby przygotowanie do snu. Przygotowanie do snu to też już powinien być element samego właściwego spania. Dlatego wcześniej wyciszamy się, uspokajamy po całym dniu. Możemy jeszcze wcześniej uprawiać jakiś sport jak bieganie by po prostu nasz organizm lepiej się dotlenił. Po tym jak się uspokoimy po całym dniu po prostu pójdźmy pod prysznic co jeszcze bardziej spotęguje nasze uspokojenie. Wybierzmy olejki oraz mydła lub płyny takie, żeby udało się nam się najbardziej zrelaksować jak tylko możemy. Relaks jest bardzo potrzebny przy głębokim śnie. Także wcześniej jakieś 2 godziny przed snem zjedzmy jakąś lekką kolację. Musi się ona składać z nabiału oraz małej ilości jakiegoś węglowodanu plus kwasy tłuszczowe. Także zadbajmy o suplementację na noc kwasami tłuszczowymi i ogólnie rzeczami, które pomogą nam w syntezie każdego hormonu. To bardzo ważne, gdyż wtedy uzyskujemy głęboki sen.

Witam! Miło mi gościć Cie na moim serwisie poświęconym medycynie mojej pracy i największej pasji. Informacje jakie tutaj znajdziesz, to ciekawostki z medycznego światka. Zapraszam do lektury i komentowania! Jeśli potrzebujesz porady to skorzystaj z formularza kontaktowego!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)