Nie tylko białko i węglowodany

O tym zapomina wielu młodych trenujących na siłowniach albo w innych miejscach, udostępniających pakiet ćwiczeń fizycznych regulujących dane partie mięśniowe. Ale ważnymi składnikami, oprócz wymienionych białek i węgli, są także mikroelementy dostępne w owocach i warzywach. One odpowiadają za dobre trawienie. Zwiększone trawienie nie jest mile widziane wśród kulturystów, jednak czasami trzeba umieć odróżnić swoje cele treningowe od realnego zagrożenia zdrowia. Bo toksyny, które pozostałe w organizmie są bardzo szkodliwe, a mikroelementy są odpowiedzialne za ich zwalczanie. Także witaminy i minerały są pomocne ale i błonnik nie zaszkodzi. Dostępny jest on w suszonych jabłkach i morelach, a te nie są drogie jeśli chodzi o kalkulację ogólnych składników dla swojej diety. Przy tak zoptymalizowanej dostawie produktów żywieniowych, można bez obaw spożywać węglowodany i białka zawarte w produktach mięsnych i nabiałowych, bo przy zastosowaniu połączenia z wspomnianymi minerałami, powodują one wymierne efekty.

Witam! Miło mi gościć Cie na moim serwisie poświęconym medycynie mojej pracy i największej pasji. Informacje jakie tutaj znajdziesz, to ciekawostki z medycznego światka. Zapraszam do lektury i komentowania! Jeśli potrzebujesz porady to skorzystaj z formularza kontaktowego!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)